تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


    1-بر روی زمین به حالت سجده زانو بزنید وتا آنجا که میتوانید دو دست خود را روبه جلو بر روی زمین به حالت کشیده قرا دهید وپس از 15 ثانیه به حالت اول برگردید.

    2-دستها را از پشت قفل کنید سپس بدون اینکه سر وسینه  به طرف جلو خم شود دستها را به طرف بالا بیاورید .زمان 10 تا 20 ثانیه

    3-در بین چارچوب در اتاق بایستید ودستهای خود را بالای چارچوب بگذارید (از دو طرف)سپس به آرامی اندکی به جلو متمایل شوید.10 تا 20 ثانیه *

    تکرار تمرین:

    ممکن است از 15 تا 50 با ر در هرجلسه تمرینی برای فرد پیشنهاد شود.

    مرحله استراحت:

    یک تا دو دقیقه پس از هر تمرین

    تناوب تمرین:

    سه جلسه در هفته**

     

    منبع:

    *حرکات اصلاحی-بیات سلطانی هفشجانی-انتشارات دانشگاه امام حسین(ع)1373

    **حرکات اصلاحی-دکتر حسین دانشمندی-دکتر محمد حسین علیزاده- دکتر رضا قراخانلو-انتشارات سمت 1388

    تذکر:تمرینات فقط جهت اطلاع ارائه شده است. بدیهی است جهت شروع یک برنامه تمرینی جهت حرکات اصلاحی باید ازمتخصص ورزشی یا توانبخشی کمک بگیرید.


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : حسین ,دکتر ,اصلاحی ,تمرین ,ثانیه ,حالت ,

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز سه شنبه 2 خرداد 1396

تبلیغات

ads2

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر